четвъртък, 15 ноември 2012 г.

Мечти

Не знам как оцеляват хората, които не могат да мечтаят. Аз най-редовно си имам някаква мечта, като отпадне по определени причини, я заменям с нова – и така. Последната ми беше свързана с джакпота от тотото – към осем милиона беше, не мечтата, джакпотът. Мислех си, няма смисъл да ми се пада целият – само дертове може да донесе толкова огромна сума. Една прилична цифра ми трябва, не ламтя за много, колкото да подсигуря мечтата си, която е актуална за момента. А тя е да си купя или да си построя едно малко хотелче в района на Цигов чарк, някъде в близост до язовира и целогодишно да си прекарвам там. Хем работата и бизнесът си вървят, хем почивката на чист въздух, хем удоволствието. Абе всичко. Кажете ми – не заслужава ли една такава, направо образцова мечта да бъде подпомогната от колелото на спортния тотализатор:)  Е, не беше - то е ясно, щом пиша. Направих, каквото беше по силите ми – пуснах няколко тройни фиша, поразгледах хотелите, за да знам какво искам. Щото, ако не знаеш, как да ти се случи. Спрях се на хотел Аида – идеален вариант. Малък, кокетен, близо до язовира, близо до ски пистата – колко малко му трябва на човек да е щастлив. Е, то е ясно, че засега тази мечта се отлага. Но пък какво пречи по вече проверения механизъм да я заменим с нова – по-реална. Вместо собственик на хотел в Цигов чарк, защо не гостенин. И това не е зле – даже май е по-изгодно от постоянното пускане на непечеливши тото фишове :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар